weer op reis - Reisverslag uit Lima, Peru van Lies Vroom - WaarBenJij.nu weer op reis - Reisverslag uit Lima, Peru van Lies Vroom - WaarBenJij.nu

weer op reis

Door: Lies de Vroom

Blijf op de hoogte en volg Lies

04 Juli 2008 | Peru, Lima

Lieve familie, vrienden en collega's. Op een dergelijke site is het altijd moelijk om een onderscheid te maken tussen prive en zakelijk , maar ik ben helaas gewoon te eerlijk ..dus het onderscheid maak ik niet. Wat ga ik vertellen over mijn afgelopen jaar in Nederland...het was super. Eigenlijk wil ik helemaal niet al weer weg. In het volgende bericht stuur ik de adresgegevens. Liefs, Lies

• 04 Juli 2008 - 18:46

Maartje:

Hoi lieve mam,

leuk dat we je weer kunnen volgen op je site! Tot maandag, we hebben er zin in!
    Veel liefs

• 04 Juli 2008 - 18:56

Jos Petit:

Dag Lies, daar ga je weer. Leuk je even te hebben gesproken in de IJkantine. Ik lees het allemaal weer. Bye!

• 04 Juli 2008 - 19:39

Aalt:

Hoi Lies,

Wij missen je nu al.

• 04 Juli 2008 - 20:27

Aike:

Ha die Lies, lees net je mail. Jij geeft echt een nieuwe invulling aan 'groots en meeslepend leven'. Geweldig dat je nu weer in Peru bent en als jij terug bent, wil ik wel eens weten met welke regeling je dit doet, want volgens mij doe ik iets fout.....;-).

Liefs, Aike

• 05 Juli 2008 - 07:00

Ciel En Geer:

Lies, veel geluk met je nieuwe reis. en 'n fijne tijd bij je dochter

• 05 Juli 2008 - 14:25

Orkan:

hi Lies, you put a smile on me face whenever I receive your new photos, best wishes
    P.S. any prospect of visiting Europe?, cos we miss you!

• 07 Juli 2008 - 20:05

Herma:

Jammer dat je al weer weg bent vóórdat we iets van je gezien hebben!

Pas goed op jezelf!

Liefs van Herma, Nicus en de jongens

• 08 Juli 2008 - 16:01

Aike:

Hoi Lies,

Hoepelijk is alles goed met je. Hoorde op het nieuws dat er een zware aardbeving in Peru was vanochtend. Groot land, heb helaas niet helemaal opgevangen waar die aardbevind was, dus wellicht niet eens in de buurt van waar jij zit.