Bijna weer terug - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Lies Vroom - WaarBenJij.nu Bijna weer terug - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Lies Vroom - WaarBenJij.nu

Bijna weer terug

Door: Lies de Vroom

Blijf op de hoogte en volg Lies

20 Mei 2009 | Ecuador, Quito

Lieve familie en vrienden, deze maand is wel heel snel gegaan. Nog 3 dagen en ik vlieg al weer terug. Het wordt al gewoonte om oma te zijn. Als ze te lang huilt mag ik haar even. De ene keer sávonds en de andere keer s´morgens. de ene keer lukt dat beter dan de andere keer. Ik leg haar dan graag op een kleed buiten of binnen met veel knuffels. Jose vindt dit martelen. Verder ben ik heerlijk 3 dagen naar Canoa geweest en verbrand terug gekomen. Het hotel ziet er super uit, alleen twee keer de elektriciteit weg. Vooral toen we aankwamen was dit niet leuk. Vooral omdat ik toen ook de terugtickets miste, die ikzelf opgehaald had, dus bij een kaarsje zoeken en niet meer gevonden. Gelukkig hoefde ik alleen maar Kyara opnieuw te betalen. Vliegen beteken dat we met een bootje over een zeearm moeten. De nacht daarvoor had ik er wakker van gelegen, maar het ging goed. Ook het vligen. Verder veel naar het sportschooltje, een keer wezen schaatsen met zijn allen, veel Spaans oefenen, dus ook TV kijken. En veel lezen. Jose bleef langer in Canoa, dus dan ook de boodschappen doen en eten koken. Ik kan niet anders zeggen, dan dat ik een rustige oma ben. Ik ga proberen foto´s te plaatsen en ga ook bijna het boek bestellen. Liefs lies

  • 20 Mei 2009 - 19:45

    Ine:

    Lieve Lies,

    Het staat je goed met je kleindochter op schoot, ik moet alleen nog steeds wennen dat Maartje moeder is. Ik heb haar natuurlijk ook niet live zwanger gezien. We zullen maar zeggen dat kleintjes groot worden.

    Ik zou je snel.
    liefs Ine

  • 21 Mei 2009 - 06:58

    Orkan:

    Lovely photos Lies,

    adorable and much loved baby. everone look well happy. I notced that you have longer hair now and look good. wishing and your family only the best.

    love

    Orkan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lies

Lieve familie, vrienden en collega's. Dit is het 3e deel van mijn reissite. A.s.maandag vertrek ik naar Peru en Ecuador. Dit boek wordt met name geschreven over mijn toekomst, de scheiding ligt achter me. Als eerste begin ik met het plaatsen van een aantal foto's van mijn verblijf in Nederland, wat super was..waarom zou ik weer weg gaan. Mijn resultaat gericht zijn heeft me dit ingegeven. Ik laat de foto even zo staan. Nieuwe foto"s volgen.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 346
Totaal aantal bezoekers 132946

Voorgaande reizen:

19 September 2013 - 28 Oktober 2013

Lies in Salamanca

07 Juli 2008 - 04 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: