total uitgereancheerd... - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Lies Vroom - WaarBenJij.nu total uitgereancheerd... - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Lies Vroom - WaarBenJij.nu

total uitgereancheerd...

Door: Lies de Vroom

Blijf op de hoogte en volg Lies

29 September 2008 | Ecuador, Quito

Een ding zeker...de kertspoppetjes gaan dank zij de hulp van mijn familieleden goed. Voor al mijn kennissen en de familileden die de site lezen...ik hoop dat jullie je best doen voor de kerstpoppetjes...brief komt deze week naar jullie toe. Hoe is het om in een leeg hotel te slspen...heerlijk de zee op de achtergrond...wel met een emmertje regenwater je haar wassen heerlijk en ook de w.c doorspoelen.. en de zee is super. Dayana is super en ik word oma.

  • 29 September 2008 - 20:45

    Marijte:

    Van harte gefeliciteerd dat je oma wordt. Wat je moet doen??? Heerlijk niets, alleen met volle teugen genieten en dat is zo heerlijk.
    Veel liefs.

  • 30 September 2008 - 14:11

    Frederique:

    Wij hebben er gisteren ook weer 20 verkocht. De moeders blijven deze maand dubbel werken, alleen moeten we nog zien hoe we eind oktober alle poppetjes naar Nederland krijgen. Er is nu via Judith weer een lading richting Amsterdam, dus de komende tijd hebben jullie in NL nog wel genoeg om te verkopen! Liefs uit Ayacucho en SUPERGEFELICITEERD met je oma-worden!

  • 02 Oktober 2008 - 20:41

    Lineke:

    Hoi Lies,
    Van harte gefeliciteerd dat je oms wordt. Ik trouwens ook weer in december, tenminste als het geen januari wordt. Miranda is zwanger van de eerste. Leuk dat alles momenteel super is!
    liefs

  • 22 Oktober 2008 - 07:13

    Aty:

    Lieve Lies, wat leuk dat je een kleinkind krijgt. Moet heel bijzonder voelen, groetjes aty

  • 27 Oktober 2008 - 19:55

    John:

    Wat een toffe en kleurrijk vrouwtje/ dame.Een vrouw om respect voor te hebben.

  • 01 November 2008 - 10:01

    John:

    Dat heb je niet vermeld dat je oma wordt, of misschien al bent.
    Dit terwijl je niets te zeggen had.
    Alleen naar mij luisteren...en observeren.
    Fijne tijden, en tot horens.

  • 02 November 2008 - 15:49

    Frederique:

    Hey Lies, welkom in Ayacucho! Hoe was de verjaardag van je zoon? Maandag zul je met Yrene overleggen en zij zal er ook alle lessen bij zijn. Toen ik schreef dat ik er maandag bij zou zijn, was ik vergeten dat ik naar een congres in Lima moet, van maandag tot en met woensdag. Donderdagochtend kom ik weer vroeg aan en zal ik er de hele dag bij zijn. Hopelijk lukt het om alles goed met Yrene te coordineren. Good luck! Liefs, Fredy

  • 11 November 2008 - 05:50

    John:

    fijne dagen , en voor straks gefeliciteerd.Het is je toch moeilijk treffen, dus dan doe ik het bij deze zo.
    Fijne dagen met je kids.
    Ik hoor wel, als zij of hij ter wereld is gekomen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lies

Lieve familie, vrienden en collega's. Dit is het 3e deel van mijn reissite. A.s.maandag vertrek ik naar Peru en Ecuador. Dit boek wordt met name geschreven over mijn toekomst, de scheiding ligt achter me. Als eerste begin ik met het plaatsen van een aantal foto's van mijn verblijf in Nederland, wat super was..waarom zou ik weer weg gaan. Mijn resultaat gericht zijn heeft me dit ingegeven. Ik laat de foto even zo staan. Nieuwe foto"s volgen.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 132946

Voorgaande reizen:

19 September 2013 - 28 Oktober 2013

Lies in Salamanca

07 Juli 2008 - 04 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: