beroofd - Reisverslag uit Ayacucho, Peru van Lies Vroom - WaarBenJij.nu beroofd - Reisverslag uit Ayacucho, Peru van Lies Vroom - WaarBenJij.nu

beroofd

Door: Lies de Vroom

Blijf op de hoogte en volg Lies

21 November 2008 | Peru, Ayacucho

Lieve familie en vrienden, hoe kan het gebeuren dat zo´n ervaren reizigster, beroofd wordt en dat op zo een stomme manier. Eten in een restaurant, iemand tikt op je schouder, je kijkt en tas weg. Alles zat erin. Bankpas, agenda, 2 telefoons, camera, USB stick. Daarna het gezeur bij de politie. Gestolen spullen worden in het centrum op kleedjes verkocht. Daar loop ik nu iedere dag langs en voor mijn agenda kijk ik de prullenmanden na. En ik heb een beloning uitgeloofd aan mijn vriendjes in het circuit. Wat ik aan jullie wil vragen, mail even weer al je gegevens naar Liesdemoorv@hotmail.com. Het volgende bericht wordt langer en hopelijk leuker. Met foto´s van mijn oude camera. Ga nu met Harm en Elisa op reis voor mijn verjaardag. Dus niet bellen. Liefs Lies

• 22 November 2008 - 05:54

Laurens:

vroomvliet@planet.nl
    0653230719
    joan muyskenweg 2m
    1096cj
    amsterdam
    gefeliciteerd

laat gaan je ouwe spullen

• 22 November 2008 - 13:15

+33(0)6 37851830

Gefeliciteerd! De boef zal wel veel sms-jes hebben ontvangen! Kus

• 22 November 2008 - 15:14

Laura:

Ha Lies, voor de 3e keer gefeliciteerd. Veel plezier op je reisje.
    ldevroom@xs4all.nl
    0031626884464

• 22 November 2008 - 15:38

Maartje:

Hoi lieve mam,

vervelend hoor! Hoop dat je toch nog een leuke dag hebt gehad!
    005932300301 thuis

003306510906370341358455.
    groetjes

• 23 November 2008 - 15:50

Jolanda:

nogmaals gefeliciteerd metjeverjaardag,had sms gestuurd

• 23 November 2008 - 19:39

Femina Fransman:

Lieve Lies, alsnog proficiat met je nieuwe levensjaar,ik hoop dat tie geweldig wordt :). Hadden wij/ik zo iets ook niet in Madrid!!! niets nieuws dus, het overkomt iedereen ervaring of niet, maar onthand ben je en gedoe is het. Als er met jou maar niets is. Hoop dat je gezellige dagen hebt.
    Hier alles ok. liefs Femina

• 23 November 2008 - 19:45

Tante Annie:

Lieve schat

mij tel nr is,

weet zeker dat je die wel uit je hooft kent.

je tante annie

• 26 November 2008 - 21:36

Herma En Nicus:

Wat vreselijk. Alsof je maag in je schoenen zakt van de schrik, lijkt me.

Herma, Nicus, Jan, Mats en Eric
    Fluitekamp 19
    3828 WC Hoogland
    tel. 033-4331398
    mobiel 06-33920587

NOG VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!
    Groeten en liefs van ons allemaal!

• 08 December 2008 - 05:31

Elisa:

Lieve lies,
    super bedankt voor je berichtje, ik wilde je nog bedanken dat ik bij je mocht logeren! het was super gezellig en leuk om met je in huis te wonen!
    Echt heel erg om te horen dat die kinderen je sleutel gestolen hebben!! Zo ondankbaar!! Hoop dat het goed met je gaat.
    liefs elisa

Lies

Lieve familie, vrienden en collega's. Dit is het 3e deel van mijn reissite. A.s.maandag vertrek ik naar Peru en Ecuador. Dit boek wordt met name geschreven over mijn toekomst, de scheiding ligt achter me. Als eerste begin ik met het plaatsen van een aantal foto's van mijn verblijf in Nederland, wat super was..waarom zou ik weer weg gaan. Mijn resultaat gericht zijn heeft me dit ingegeven. Ik laat de foto even zo staan. Nieuwe foto"s volgen.