Weer met mijn dochter en kleindochter - Reisverslag uit Lima, Peru van Lies Vroom - WaarBenJij.nu Weer met mijn dochter en kleindochter - Reisverslag uit Lima, Peru van Lies Vroom - WaarBenJij.nu

Weer met mijn dochter en kleindochter

Door: Lies de Vroom

Blijf op de hoogte en volg Lies

10 Juli 2008 | Peru, Lima

Lieve familie en vrienden, afgelopen maandag in Peru, Lima aangekomen en werd hier opgewacht op het vliegveld door Maartje en Dayana. Maartje is mijn dochter..dat weet iedereen. Dayana ligt iets ingewikkelder..zij is een dochter van Maartje haar man, Jose en een andere vrouw. Iedereen vraagt dus steeds, waar komen jullie vandaan-Vraagteken niet te vinden op dit toetsenbord. Dayana is uit Ecuador en wij uit Holland..de meeste mensen durven dan niet verder te vragen..geadopteerd misschien, maar we laten ze in de waan. Dayana verovert iedereen. Ze is absoluut niet verlegen, behalve als het om leeftijd genoten gaat. We hebben hier in een hostal geslapen..min of meer toevallig geboekt )via Ayacucho vrienden=. Ze was gelijk vrienden met iedereen, Maart en ik konden rustig uitslapen, terwijl Dayana de mensen van het hostal hielp met de vloer dweilen. We hebben geen inka gezien. Wel het strand, de dierentuin, de winkelcentra met de bekende MacDonalds glijbanen. Een super fontijnen show. In die tijd konden Maartje en ik rustig bijpraten. In het hostal ook al weer vrijwilligsters van mamaalice ontmoet. Gehoord over hoe het was..moet dit dus allemaal ervaren morgen. Maart gaat nu nog foto´s plaatsen. Liefs Lies

• 11 Juli 2008 - 15:18

Harm:

Ey lieve moeder en maart,
    Ik ga morgen op aikido kamp. Geniet van Peru en alles.
    Liefs Harm

• 11 Juli 2008 - 22:06

Ine:

Lieve Lies,Maartje en Dyana.
    Bij ons ook bijna vakantie allebei nog vier dagen en dan is het klaar. We hebben vanavond heelijk gegeten bij Lau en Judith, we kwamen nog een paar mensen tegen die jouw chalet gekraakt hebben. Ook die hebben we te eten gegeven, zo zie je maar weer voor ontwikkelingswerk kan je gewoon op Hillarie terecht. Vervolgens liepen we naar huis omdat de drank natuurlijk weer teveel was om te rijden en het op de heenweg erg regende, waar we midden in het donkere bos Harm tegen het lijf liepen. Hij gaat inderdaad op kamp en was op weg naar Oma om de navigatie op te halen. Geniet nog van het samenzijn met Maartje en Dyana

Liefs Ine

• 13 Juli 2008 - 19:37

Suzanne:

Lieve Lies,
    Leuk je bericht te lezen en de foto's zijn ook erg leuk!
    & die krakers waren Rikje, Goksin en ik. We hebben erg genoten van je chalet!
    Goksin & Sofie hebben veel gefietst echt een super camping :)