Helaas lukt het me niet een foto te plaatsen - Reisverslag uit Lima, Peru van Lies Vroom - WaarBenJij.nu Helaas lukt het me niet een foto te plaatsen - Reisverslag uit Lima, Peru van Lies Vroom - WaarBenJij.nu

Helaas lukt het me niet een foto te plaatsen

Door: Lies de Vroom

Blijf op de hoogte en volg Lies

08 Juli 2008 | Peru, Lima

Lieve familie, vrienden en collega's, na een kort bericht gisteren en een aantal uren proberen foto's te plaatsen, dit helaas even opgegeven. Nu meer de zakelijke mededelingen en een kort verslag van het afgelopen jaar, zodat we weer bijgepraat zijn. Ik stuur de mail naar iedereen in mijn huidige adres boek en naar een aantal collega's BE. Je hoeft het niet te lezen. Tja, waar zal ik mee beginnen...een ding is zeker..de verhuisdozen staan op zolder. Ik heb een super jaar gehad in Nederland met heel veel mensen m.n.familie en mijn oude buurvrouw, met wie ik het super vond weer te wandelen. Na de bruiloft van mijn dochter op Curacao afgelopen zomer, gelijk de vierdaagse van Nijmegen even gelopen met zusters en zwager en neven en nichten en mijn oude buurvrouw, het was echt super...ook om het af te maken en toen nog even naar Duitsland, waar mijn zus Rik en haar dochter Suus even terecht kwamen in de middle of nowhere. Suus en ik...hier zullen we toch niet een huisje hebben gehuurd...3 huizen in het dorp...maar wel de fietsen gratis...een vakantie om nooit te vergeten. En toen weer naar de HVA. Mijn gedachten waren een beetje beangstigend...je moet veel vergaderen. De eerste dag begonnen we al...veel te laat...maar super. Ik heb een baas getroffen..een vrouw die me super heeft gemotiveerd om steeds aan de HVA te verblijven. Helaas gaat Ulli nu weg. Ik had een paar collega's, die echt super waren..grappig is, dat ik van de collega's van mijn zus Ine weet wie het wie doet en hoe de dozen zijn, maar ik heb een super collega, het hele jaar tegenover me gehad waarvan ik niet weet of hij een vrouw heeft etc. Is heel leuk de bedrijfsculturen te zien en te vergelijken.

Ik ben ..weet niet precies wanneer ..verhuisd van de Nieuwe Herengracht..waar ik het helemaal gahad had, naar de Oudwijkerdwarsstraat 86, 3581LH Utrecht. Dit is ook mijn post adres. Mijn adres in Peru kan je vinden op de website van mamaalice.com...ook gaarne gelijk doneren.

• 09 Juli 2008 - 00:10

Harm:

Ey lieve mam,
    Foto's staan er toch wel onder. Goed gedaan! Veel plezier in Peru.
    Liefs Harm

• 09 Juli 2008 - 18:27

Ine:

Lieve Lies,
    Helaas maandag je telefoonje gemist, was ff druk. Geniet van de week met Maartje.
    liefs Ine

• 10 Juli 2008 - 14:03

Suzanne.:

Lieve Lies,
    Wil je aub die foto's van mijn verjaardag eraf halen? ^^
    Want ze zijn niet heel charmant.
    X.
    Suzanne

&& dat adres online is trouwens denk ik niet heel slim.